BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26/6/09

how do you like it? more more more!


MORE MORE MOREE
HOW DO YOU LIKE IT
HOW DO YOU LIKE IT
MORE MORE MOREEEEEE

Dioooos que puta felicidad x)
he aprobado latín y con muy buena nota, y griego!
y acabo justo ahora de hacer un examen de lingüística que daba gusto!!!!

MOREE MORE MOREEEEE
HOW DO YOU LIKE IT
HOW DO YOU LIKE IT

buah
que felicidad
hoy a olvidar todo lo aprendido, que siempre cunde, y mañana de vuelta a mallorca, que no se puede decir que tenga muchas ganas... pero bueno.
en septiembre más!
MORE MORE MOREEE
HOW DO YOU LIKE IT

buah que felicidad.

TOTAAAAAAAL
ya me da igual todo, auqnue tengo que ir a casa recoger las cosas y dejarle a colegas cosas para cuando vuelva, pero es que me da igual, jajajajaajajaj
que felicidad x)

2 caminos alternativos:

Alexandre Moreno ha dit...

Ostres, que xungu, ara tot el que digui, serà una gilipollada (jeje). Res, provinc del bloc de la Carme, i mirant el teu perfil he vist aquesta perla "Jo visc sols per a plànyer lo que de mi s'és mort", que m'ha deixat atònit. M'ha encantat, simplement, a l'hora, que m'he preguntat qui n'és l'autor clar.

Ei noia, no oblidis molt depressa, que amb els anys, encara que sembli mentida, veuràs que el grec i el llatí són una mica útils. Per entendre la etimologia de cents de paraules, per exemple.

Res, felicitats, jo també recordo quan les vaig aprobar, que em va costar un munt, per cert.

Una abraçada.

Alexandre Moreno ha dit...

Ei! De res dona, no m'has de donar pas gràcies... Et dius Arianna? Suposo que sé, és un nom preciós, sempre ha estat el meu nom de dona preferit!

Així que filologia clàssica? Ostres, doncs genial, quina sort la teva! Jo em vaig equivoar de vocació, i crec que hauria d'haver anat més per lletres més pures... Però bé, quan pugui vull fer un màster en creació literaria, que no sé quan podré fer-lo, però ja el tinc al cap...

Ah. Sóc l'Anzili, sols que he fet canvis, i bé, ara faig servir el meu pseudònim per tot, tot i que ho és a mitges, perquè si que ès cert que em dic Àlex.

Apa, merci per les visites, una abraçada, i un petó!

PD: 1984 està molt i molt bé. Ja et diré quan acabi, però de moment és genial, és un llibre per pensar molt. Sobre el què dius tu, doncs ha de ser molt bo, els escriptors orientals, escriuen d'una manera molt especial.